15 martie 2010

Sims 3


A innebunit lumea cu Sims 3. Cu ceva timp in urma mi l-am luat si eu de pe torrentz si, sincer, devenisem dependenta. Jocul e interesant si foarte complex. Si m-am jucat eu asa ore intregi, zile, pana cand mi-a murit un sim curentat, incercand sa repare cosul de gunoi. Prima oara am ras. Ii trecea curent prin corp, i s-a facut parul maciuca si apoi a cazut negru ca un taciune. Ca si cand nu mi-ar fi ajuns, in loc sa-l duc la spital, l-am pus sa mai incerce o data sa repare. Asta a pus capac. A murit, i s-a facut piatra de mormant in casa, a venit moartea cu secera si toti aia din casa au inceput sa planga. In acest timp moartea se asezase pe canapea si se uita la televizor. Schimba si canalele. Nu a durat mult ca a mai murit unul. De batranete. Si iar teroare, iar au inceput nebunii sa planga, orice le dai sa faca amana pentru a plange de ti se uraste de joc. Acum mai am 2 batrani in casa. Am acceptat pe lista de vise faptul ca vor sa faca un copil, dar nu merge, frate. Cred ca sunt prea batrani? Hmm... in orice caz, acum ma astept sa moara si mi-e sila sa mai intru in joc stiind ca in casa aia se plange incontinuu si trebuie sa se mai duca si astia 2.
Asaaa. Legat de instalare: am vazut ca toata lumea cauta acel Serial Number. Si mie mi s-a cerut. Am gasit cateva si le-am bagat dar uitasem sa bag crack-ul si am instalat jocul de vreo 10 ori pana mi-a spus cineva de crack :D.
Poate cautand coduri, norocul va scoate in cale si blogul meu, asa ca incerc sa va usurez munca lasandu-va cateva coduri:

2D5M-PCCD-TS3H-UTSB-MRLD
USPP-2X77-PLKC-XPLV-HRLD
AEWW-ZZX8-KBX3-9KBG-8RLD
EFJJ-ZQ7N-4TQB-54T9-GRLD
KY6W-XW6L-BSRA-UBSZ-ERLD
EY77-AAWJ-Z6J3-WZ62-8RLD
CF5V-K8CF-5DTH-Y5DV-NRLD
UGS2-GTRY-244W-Z24L-2RLD
YKAJ-7TRU-2ZTV-B2ZC-2RLD
BQ55-T8B2-Z5YF-NZ5H-LRLD
NSSS-9ZXW-59E4-P59X-8RLD
58J2-FWHM-7MAP-U7MU-URLD
7KAA-EL36-SAB8-2SAT-CRLD
MJE6-J7EU-2DGJ-E2DZ-NRLD
MBLC-DMT9-3TGX-93TZ-3RLD
2XWW-CSH5-PRFM-QPRX-RRLD
57YY-3P2W-KNC7-8KND-CRLD
MMUC-QX9V-JA8F-GJA9-LRLD
GQ4L-M2Q4-TYLU-HTY4-ZRLD
R9ZZ-GESF-HLYW-NHLG-3RLD
6N7P-M497-KWVD-9KWD-JRLD
SEQG-DWNV-6V7T-Z6VP-XRLD
J86E-XKBU-37MF-8376-LRLD
H8AS-R35H-LG6A-4LGP-ERLD
AHJA-LYY6-3P76-F3PH-BRLD
H877-DEA6-CYYF-LCY2-MRLD
BZ2J-TE2G-VFF7-HVFX-BRLD
BGA2-3KNS-NSFT-GNSY-XRLD
HGZ9-E6ZM-HQ66-8HQP-ARLD

Sfarsit.

4 comentarii:

  1. Hei!Buna.Tot aud peste tot de
    Sims 3 si vreau sa-l instalez si eu dar nu gasesc jocul bun.Sau daca-l gasesc,atunci cand vreau sa-l instalez imi da eroare : "The setup has detectet that no version of Sims 3 is installed.This update requires that a previous version of the application be intalled. " Nu-nteleg ... Ce vrea sa spuna ? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Hm... Pai ori nu instalezi un joc calumea ori exista ceva la tine in calculator care nu accepta jocul. Cum ar fi windowsul, placa video. Mai ai alt Sims in calculator? E posibil sa fie si din cauza lui. Daca nu ai altul, ci doar 10000 de sims 3 instalate, sterge-le pe toate si ia-ti unul de care esti sigura ca va merge.

    RăspundețiȘtergere
  3. vreau si eu jocul asta

    RăspundețiȘtergere
  4. cel mai tare joc ...

    RăspundețiȘtergere

Comentariile nesimtite nu vor fi aprobate!