25 aprilie 2010

Melodia saptamanii & Stuff

Mmmmda. Am revenit dupa o absenta nejustificata.. de fapt o justific acum: nu mai am timp de nimic! Nici nu prea am nimic nou de zis.. Aceleasi lucruri ca si pana acum: parul asta cret care nu sta in niciun fel, taranii care se iau de femei pe strada, copiatul pe sub banca si aceeasi sila pentru terasa Motoare... Oare ce vad toti acolo? Bate vantul si e frig, iar chestiile alea nu sunt asa comode. Dupa terminarea programului tot liceul se muta acolo. Probabil zic asta si din cauza obsesiei pentru locurile neaglomerate si linistite... Sau pur si simplu nu-mi place efectul asta de turma. E kinky pe motoare. Daca merg toti acolo eu de ce sa nu merg? Bleac. Oricum n-am fost decat o data si nici n-am de gand sa mai merg acolo.

Ma rog. Melodiile saptamanii? Nu prea am mai avut timp sa ascult muzica.. Singura piesa care e mai noua si mi se pare mai acceptabila e asta:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile nesimtite nu vor fi aprobate!