8 noiembrie 2009

Tara lu' Peste!


M-am tot uitat in ultimul timp la "sondajul" de sub fiecare articol de pe blogul meu [stiti voi... distractiv, folositor, neinteresant], si am zambit uimita de caracterul fiecarui cititor. Observ ca la articole precum "Insomnii si discomfort", unde incerc sa ajut oferind diverse variante de vindecare, se intampla sa primesc calificativul "neinteresant". Citind inca o data articolul, remarc faptul ca nu este nimic neinteresant in el, atata timp cat ofer niste sfaturi bune. Si uite asa incep sa ma intreb..
Oare pana unde poate duce ironia si nesimtirea uni roman?
Oare daca dai click pe "neinteresant" esti 'smecher' si te lauda lumea?
Oare daca as scrie despre sex ar mai acorda cineva calificativul asta?
Oare articolul chiar este neinteresant?

Mergand mai departe, observ cum la unele articole sunt chiar injurata si incep sa imi pun si alte intrebari:
Daca nu-ti convine de ce mai citesti?
M-ai cunoscut tu vreodata? Stii cine sunt? Cum arat, ce personalitate am, ce suflet am, ce studii am, prin cate am trecut? Stii toate astea?
Vrei sa pari interesant? Ai primit cei 7 ani de acasa?

Toate aceste lucruri ma determina sa spun ca romanul e un gunoi, o mizerie de care mi-e din ce in ce mai scarba. Parvenit, nesimtit, prost, needucat, jegos (imputit), rau, invidios, prefacut, hot... cam acestea sunt calitatile muuuuuuuuuuultor romani. Atentie! Poate ca tu, cel care citesti acum nu faci parte din aceasta categorie.. si te felicit!
Daca insa faci parte, poti sa votezi cu "neinteresant", si sa iesi.

Si poate totusi mi se va raspunde la intrebari, fara a fi injurata. Comentariile cu injuraturi, orium vor fi sterse.

4 comentarii:

  1. in general oamenii care fac astfel de chestii nu au pic de respect pt sine...de respectul pentru tot ceea ce ii inconjoara nici nu mai vorbesc...despre caracterul "pur romanesc" cred ca s-ar putea scrie romane,chiar biblioteci...este unic si inegalabil...si sunt fel si fel de romani:-prosti de la mama natura
    -prosti de la "mama lor"
    -prosti facuti gramada
    -nesimtiti
    -mizeri
    -distrugatori de "tot & toate"
    -persiflanti
    -ignoranti
    si nu in ultimul rand "nefututi"(scuza-mi expresia)...dar asa este...nu exista ceva mai rau ca un roman nefutut...englezul dupa o perioada indelungata de abstinenta...bea un ceai(ca o trece si asta)...rusu baga un cazacioc...nemtii perfectioneaza ultima piulita de la nu stiu ce butuc ce se afla ma motorul nu stiu care...de la masina lui x-ulescu...japonezii mediteaza...sau numara boabele de orez din toate bolurile existente in Japan...romanii...injura...se bat...fura...sunt indiferenti...sparg...nu produc...baga in ei ca disperati...fumeaza sau se drogheaza...ce sa mai un popor mirobolant:X:x...asa k eu iti spun doar: "scrii foarte misto"...si iti transmit un calduros:"fuck them";)...

    RăspundețiȘtergere
  2. Primesc comentariul dvs. ca pe o incurajare. Il citesc si imi dau seama ca nu numai eu am descoperit "atuurile" romanilor si lucrul asta ma tine inca in picioare in fata unor oameni lipsiti de caracter. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cata dreptate poti avea..:|
    Si mai ales cu"Romanu e un gunoi."
    Toti romanii stiu numa sa se injure si sa se bata..
    Scuze de greseli da nu prea stiu sa scriu in romana.
    Da iti dau dreptate!

    RăspundețiȘtergere

Comentariile nesimtite nu vor fi aprobate!