2 mai 2011

Farmacia Catena - mahala pe marginea bulevardului

In urma cu vreo 3 saptamani am primit de la medicul de familie o reteta destul de consistenta pentru ca sanatatea nu prea mai era de partea mea. Dupa ce am stat eu si m-am gandit bine la ce farmacie sa merg sa cumpar tot ce-mi trebuia, am ales Catena, crezand ca acolo dau, intr-un final, de niste oameni scoliti si care nu-mi dau alte medicamente in loc de cele prescrise. Merg la una dintre farmaciste (erau 2, iar cealalta isi umplea clientul de vitamine date asa, dupa capul ei) si ii arat prescriptia. Se chiombeste la ea timp de 2 minute, timp in care o intreaba si pe cealalta ce scrie acolo, iar apoi imi ia schema de tratament. Urmeaza inca 2 minute de chiombeala, dupa care incepe sa-mi reproseze (mie, sau medicului), impreuna cu inca o farmacista aparuta 'din culise': Bromhexinul nu se ia la 12 ore, se ia la 24. Vitamina E inainte de masa? :O Astea se iau intotdeauna dupa masa. Ii tai elanul spunandu-i ca, din moment ce medicul care ma vindeca de cand eram cat un dop mi-a prescris medicamentele asa, inseamna ca stie el ce stie. Nu apuc sa termin, ca experta lui peste aparuta ulterior isi arata inteligenta: Medicii mai si gresesc, sa stiti. Ma uit ironic la ea si le spun sa mi le dea cum scrie acolo. Se apuca sa le caute in calculator, dar, in timpul asta, probabil isi aduce aminte ca mai are ceva de reprosat: Peritol - o lingurita? Pai asta se da la copiii mici, dvs. trebuie sa luati o lingura. Plina de nervi (trecusera 20 de minute!!!) ii zic: Doamna, va rog sa mi le dati cum scrie acolo, am mai multa incredere in medicul de familie decat in ce-mi spuneti dumneavoastra. Ea zice bine... si se apuca sa le puna in punga, scriindu-mi pe ele cum se iau (de parca eu as fi fost proasta si n-as fi stiut sa citesc o schema), cand, dintr-o data, inteligenta orbitoare a expertei se trezeste din atrofie: Auzi, ia nu-i mai scrie nimic pe ele si da-i-le ca la piata, ca vad ca asa ii place.
In momentul ala am vazut negru in fata ochilor, am simtit cum sangele imi explodeaza in vene, mi-am iesit din tot calmul fortat, m-am aplecat peste ghiseul lor, le-am luat reteta si schema din fata si le-am zis, cu nervii sariti pe pereti: ia nu-mi mai dati nimic ca vad ca sunteti......... si am aruncat din mana dreapta cu palma incordata inspre ele ca sa nu-mi scape cuvantul ce le-ar fi injosit gradul de inteligenta orbitoare. Le-am vazut privirile de canisi indignati, m-am intors cu spatele si am iesit nervoasa pe usa.

L-am sunat pe tata si i-am povestit ce mi s-a intamplat, iar el m-a indrumat spre Remedio, unde am dat de o tipa foarte draguta. Ca sa ma conving cum sta treaba cu adevarat, i-am zis tipei ce mi-au spus alea, iar ea mi-a dat lamuriri ca medicul meu are dreptate si ca, in unele cazuri, medicamentele trebuie luate cum mi-a fost prescris mie (in functie de gravitatea afectiunii, unii medici le prescriu asa). Cand am ajuns la sfarsitul povestii, tipa nu a mai avut de zis decat Doaaaaamneee...

2 comentarii:

  1. "e" praf coane... unele farmaciste... noroc cu tatal tau si alte optiuni. eu m-am dus tot la catena din orasul fagaras singura non stop pt doua biberoane! (pt ca le-am uitat la constanta) stii ce mi-au zis vreo 5 cucoane: este inventar! nu va putem da! si erau numai femei, nu barbati, ...ce fel de femei erau alea, doar nu am cerut prezervative...

    RăspundețiȘtergere
  2. am avut astazi ,o neplacuta experienta cu "farmacia inimii",sa va spun:am cerut un omega 3 junior,gelule cu gust bun pt copil,o "desteapta"de farmacista mi-a recomandat ea un sirop(i-a facut prezentare cam un sfert de ora ca l-am luat mai mult de rusine),in prealabil i-am spus ca trebuie sa fie bun la gust ,ca de nu copilul nu-l accepta,a spus ca este,am ajuns acasa,i-am dat copilului,dupa 15 minute a vomat,diaree ,a facut o mare indigestie din cauza gustului "placut" de hamsie,toata casa mea mirosea a hala de peste;am plecat la farmacie sa-i cer explicatii pt minunatul produs,"desteapta"mi-a spus ca n-o intereseaza ce i s-a intamplat copilului,a sunat un "nervos"care mi-a luat siropul din mana ,mi-a deschis fermoarul gecii si mi l-a pus in san,apoi m-a luat de guler si m-a dat afara ,spunandu-mi sa-l beau eu cu mama si cu sotul(nu era nici gardian ,nici din farmacie),am fost la politie,maine depun plingerea,pt ca mi s-a spus de politist ca dupa noua lege am fost agresata fizic ,chiar daca "nervosul"nu m-a lovit,doar a tras de mine,asa ca daca intrati in "farmacia inimii",va doresc bafta,si sa iesiti cu inimioara la fel de sanatosa cum ati intrat.cu respect:Silvia Pirvut,Ploiesti.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile nesimtite nu vor fi aprobate!