16 iunie 2009

Insomnii si discomfort

Eram disperata pana acum cateva zile din cauza unor insomnii care nu-mi dau pace... insa citind cateva articole am descoperit ca aproximativ un sfert din populatia Romaniei are asemenea tulburari de somn. Sigur, ele pot aparea din cauza varstei, a diferitelor tratamente medicamentoase, a stresului prea mare, a meselor neluate la timp, a glandei tiroide etc. Insa astea nu pot tine o viata.

M-am hotarat sa scriu articolul, observand ca din ce in ce mai multa lume intreaba pe forumuri si pe diferite site-uri care ar fi tratamentul.
Ei bine, printre cele mai reusite variante naturiste se enumera: tinctura de valeriana, ceaiul de tei, ceaiul Rooibos (ceai rosu), o cana de lapte cu miere inainte de culcare, baie cu 3 picaturi de ulei de muguri de brad ... si or mai fi ... dar deocamdata astea imi vin in minte.

Tinctura de valeriana se administreaza pe cale orala. Insa nu oricine se poate trata cu aceasta, deoarece, unele dintre ingredientele cu care este preparata pot dauna tratamentului medicamentos pe care il administrati sau varstei pe care o aveti.Deci, inainte de a o achizitiona, spuneti-i farmacistului ce medicamente luati.
Ceaiul de tei se stie din stramosi ca este linistitor si ca poate ajuta la un somn linistit..... in rest, celelalte pot fi consumate cu incredere de oricine.

Sper ca v-am fost de ajutor catusi de putin si ca veti pune in aplicare cel putin una dintre aceste leacuri. Sfatul meu este ca intotdeauna sa mergeti pe tratamente preparate din plante.
Daca va mai pot fi de ajutor cu detalii sau alte informatii, astept comentariile voastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile nesimtite nu vor fi aprobate!