19 august 2009

Sa ne inveselim

Neata! Navigand pe net intr-una din zilele astea, am descoperit cel mai tare banc de pana acum. Eu nu prea rad la bancuri, in general astea nu ma amuza. Dar asta e singurul si primul de pana acum la care chiar am ras cu lacrimi si m-am gandit ca ar fi bine sa il impartasesc cu voi, avand in vedere faptul ca ADOR! pur si simplu sa fac oamenii sa zambeasca :). Acestea fiind spuse, va las sa radeti cu gura pana la urechi :). Puteti sa faceti galagie aici ca la mine pe blog nu dorm vecinii si nu bate nimeni in teava.

Isi cumpara ursul masina noua si pleaca sa se plimbe prin padure. La un moment dat se intalneste cu iepurasul. Iepurasul:
- Ce faci ursule? ... asta-i masina ta?
Ursul: - Da bah ... hai sa te fac o tura!
Se urca iepurasul in masina si pleaca cu ursul prin padure. Se plimba ei cat se plimba si ajung la o prapastie ...
Ursul: - Iepurasule pui pariu cu mine ca la 200km/h eu pun frana la un centimetru de prapastie?
Iepurasul: - Hai bre ursule! ... ia sa te vad!
Baga ursul 100 .... baga 200 ...la un metru de prapastie se uita la iepuras si-l intreaba: - Iepurasule te-ai pisat pe tine?
Iepurasul: daaaaaa ...
Pune ursul frana si se opreste la fix un centimetru de prapastie.
Iepurasul:- Bravo bre ursule !! .... dar tu pui pariu ca eu la 300km/h pun frana la un milimetru de prapastie?
Ursul: - Hai bah !! ... ia sa te vad!
Se urca iepurasul la volan si incepe ... 100 .... 200 ... 300 km/h ... la un metru de prapastie se uita la urs si-l intreaba: Ursule te-ai pisat pe tine?
Ursul: - Daaaaaaaa ......
Iepurasul: - Poti sa te si caci ca eu nu ajung la frana ... :))

2 comentarii:

  1. Puteti sa faceti galagie aici ca la mine pe blog nu dorm vecinii si nu bate nimeni in teava.
    ==))))))
    Ce tare ai ziso.:))))))
    Nu stiu..
    nu mi sa parut chiar asa amuzant.
    Da a fost ceva.:))))

    RăspundețiȘtergere

Comentariile nesimtite nu vor fi aprobate!